1dinmyheart4-ever

Direktlänk till inlägg 15 juli 2013

Handling

Av Felicia - 15 juli 2013 18:44

Emma 17 år bor i en tätort till London med sin pappa. Hon lever fattigt i lägenheten där hon för det mesta sköter allting själv när hennes pappa slutat bry sig. När Emma va fyra år fick hon cancer, men hon klarade sig igenom den. Varje år sedan hon fyllde 12 har hon åkt på ett läger för dom som har eller har haft cancer och åker även detta året. Men när ett visst pojkband kommer på besök under lägerveckan börjar det hända grejer...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så hur verkar den?

Kommentera? ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 17 juli 2013 19:45


Prev. "Men kom igen nu! Jag är ju här för sista året..." Jag gör en min som jag tror ska smöra för honom tillräkligt för att berätta, men nej, inte alls. "Du kommer inte få veta." "Snälla! Jag ber dig Mr.Jepson" "Kalla mig Curt." "Jag tänke...

Av Felicia - 16 juli 2013 17:00


  Jag står med resväskan pakad och klar i hallen. Nu var det bara skorna kvar. Så himla skönt att slippa pappa. Jag har ingen som säger hejdå, jag står här ensam och ska ta bussen och åka iväg för en gångs skull. Ja, det var väll fem månader sist....

Presentation


Emma 17 år bor i en tätort med sin pappa. Hon lever fattigt i lägenheten där hon för det mesta sköter allting själv när hennes pappa sutat bry sig. När Emma var 4 år fick hon cancer, men hon klarade sig igenom den. Varje år sen hon fyllde 12 har hon varit

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem tycker ni bäst om?
 Harry♥
 Niall♥
 Louis♥
 Liam♥
 Zayn♥
 Alla♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards